Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Laban - 19 juni 2011 13:11

.. hej


jag var ute och spatserade i stan igen, främst för att kunna bli fit till beachen men också för att bli fit i den nya sommarklänning som jag köpte på Ralph Lauren rean nere i Can. Cam som jag var i för att närvara på den månatliga blogg konferans som vi kända bloggare åker på för att diskutera vad för blogg topics vi ska blogga om under månaden som går.

jag kan juh avslöja att både blondinbella och paow drog nitlotten att blogga om lös-avföring nästkommande vecka, lagom spännande att blogga om det.


nåväl, slut talat om dom här blogg konferanserna som annars slutar i tragik och försena aborter, denna resa var inget undantag, det konsumerades mycket cider, 'sex on the beach-drinkar', blonda sexiga bosniska killar som dansade magdans, tjej-sex och cat-fights. även de få killar som bloggar, som är homos hemma i sverige hade tjej-sex. fråga mig inte hur!


nåväl. jag spatserade runt på Can's gator och träffade Igor, en estländsk hallik som emigrerade hit redan -76 i hoipp om ett bättre liv, att få betala skatt, leva lyxliv och ha en fransk-brunett som arbetade som handelsresande.


jag han ta en bild på han innan vi skildes åt mot våra egna äventyr.

 


igor var trots hans okammade hockey-häng väldigt lycklig med sitt lyxliv. och han hade ingla planer på att åka hem till estland och återta president-stolen och byrokratin som han en gång besatt. jag citerar 'jag trovs bra att betala skatt och bidra till det bättre, än hemma i estland där vi myglade undan folkets pengar och skar ner på säkerheten vad det beträffar kärnkraften' slut citat


han hade mycket gott att säga om sitt liv men mycket fick jag inte nämna här då han ursprungligen är en krigs-förbrytare från norge.



nåväl. jag slänger åter igen in en bild på min nya emo-chattkompis vladmir från ukraina som jag snusk-chattar lite med och får tips om hur man utbildar sig till emo.

 


nu är det dags för mig söndags pedikyr så. so loong suckers!


smek väl tjejer, ring mig!

Presentation


.. jag är en über mode medveten människa som ofta åker på konferanser med andra kända bloggare.

Jag bloggar om mode(fashion), inredning(typ gardirner) och sex&kärlek! *tHiHiihh*

annars så gillar jag hEstaR, kIlLar, sMinK, disCOn och att cHatTa... så

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

GB

Omröstning

.. om du var den sista personen i världen, vad skulle du göra då?
 köra mc utan körkort
 peka finger åt polisstationen
 gå mot röd gubbe
 köra för fort
 ladda ner film och musik
 köpa ut alkohol/cigaretter
 flytta utan att göra flyttanmälan
 planka på tunnelbanan
 strunta i att gå till skolan
 eller annat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

blogkeen

labans

Website Translator gadget

Website Translator gadget

Coolt


Ovido - Quiz & Flashcards