Direktlänk till inlägg 22 juni 2011

.. vart är detta påväg!

Av Laban - 22 juni 2011 20:03

.. hej!


jag har nu inte bloggat på någon dag. men jag ska försöka bättra mig.

*fy på mina fina och kända blogg-händer*

har vart ute och rest på en del bloggkonventioner runt om i världen och är nyss hemkommen från london.


Det jag vill börja med att säga att jag känner mig lite gul trots det osammanhängande och trista väder det var här i sverige när jag kom hem sent igår natt. här kommer en liten bild på hur jag känner mig.

 

Jag känner mig lika gul som gårdagens-tvätten som min ukrainske städhjälp tvättade åt mig.

*hon heter Ivonka Ivanova och är förmedlad genom en godvän till mig som syslar med trafficking, och hon var väldigt billig*


Jag hade bokat lyxsvit på 'Four Seasons' på Hamilton place park lane i London(6077kr/natten) och jag satt på hotellrummet hemkommen efter utvisad autumn/winter kollektion i centrala london och kom och tänka på att jag var tvungen att färga mina ögonbryn.

   

*denna produkt kan jag starkt rekomendera, men för er fattiga och oglammiga så måste jag understryka att den är dyr


.. nu ska jag få min kropp insmord och helad med denna produkt, som även den bara finns i utvalda butiker i sydöstra, nord korea.

 

*även den svindyr så nu fattiga och oglammiga kan bara glömma denna produkt!


nu måste jag verkligen röra på mig så vi ses så snart du känner beroendet att läsa min blogg igen.


(.. och till Lindha Victoria Violà Bylund på facebook, som slaviskt följer min blogg och på ett nästan fanatiskt sätt kontaktar min manager på bolaget. jag har nu pratat med Blondinbella och hon sa att du självklart fick köpa hennes gamla och illadoftande trosor till ett förhöjt marknadsvärde, men att det måste ske under ordnade och säkerhetsfungerande former, dva, INTE i ett personligtmöte med henne, utan att hon kontaktar dig, eller hennes manager kontaktar dig för vidare information)


sagt och gjort, nu ska här smörjas in med fäldoftande krops-smör.


.. smek väl!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Laban - 18 februari 2014 04:30

Hej!   I nästa veckas Efterlyst så kommer man återigen vända sig till den stora allmänheten för hjälp i sökandet efter den ljusskygga typ som i flera år smugit omkring i området runt Beckhomberga sjukhus och den nedlagda "stormavdelningen" där ma...

Av Laban - 4 februari 2014 13:15

.. hej. Efter många påtryckningar och nu ett handskrivet brev från Blondin Bellas ofödde barn (av hen-kön), och med initiativ från Centerpartiet, Stockholms lokaltrafik (SL), Rikspolisstyrelsen och Sveriges Television som förövrigt skriver ett manu...

Av Laban - 24 juni 2011 16:09

.. hej!   jag har väl egentligen väldigt mycket att skriva om idag men tänkte begränsa mitt skrivande då jag lätt kan få skriv-armbåge och mig veterligen finns det ännu ingen medicin för detta vidunder och då det kan liknas i smärtskala som en wh...

Av Laban - 19 juni 2011 13:11


.. hej   jag var ute och spatserade i stan igen, främst för att kunna bli fit till beachen men också för att bli fit i den nya sommarklänning som jag köpte på Ralph Lauren rean nere i Can. Cam som jag var i för att närvara på den månatliga blogg ...

Av Laban - 17 juni 2011 11:17


.. hej!   nu är det några dagar sen jag bloggade sist, men jag har haft annat att göra, bland annat leka och lära känna min nya leksak, annars så har jag vart i paris på en ny modevisning, en modevisning som jag i ett annat inlägg mer ska förklar...

Presentation


.. jag är en über mode medveten människa som ofta åker på konferanser med andra kända bloggare.

Jag bloggar om mode(fashion), inredning(typ gardirner) och sex&kärlek! *tHiHiihh*

annars så gillar jag hEstaR, kIlLar, sMinK, disCOn och att cHatTa... så

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

GB

Omröstning

.. om du var den sista personen i världen, vad skulle du göra då?
 köra mc utan körkort
 peka finger åt polisstationen
 gå mot röd gubbe
 köra för fort
 ladda ner film och musik
 köpa ut alkohol/cigaretter
 flytta utan att göra flyttanmälan
 planka på tunnelbanan
 strunta i att gå till skolan
 eller annat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

blogkeen

labans

Website Translator gadget

Website Translator gadget

Coolt


Skapa flashcards