Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Laban - 4 juni 2011 21:52

.. hej!


nu så har jag äntligen fått min pool installerad. jag har under hela dagen suttit på min altan i min gamla 70-tals bikini i den gassande solen, tittat på mina lättklädda grannar och annat löst folk som strosat förbi min trädgård, i väntan på att byggarbetarna ska bli klara med min efterlängtade pool. dom har arbetat med den i flera dygn och äntligen står den färdig på min baksida.   *yeeeeey*


jag försökte ta några bilder på de svettiga byggarbetarna men dom vågade inte riktigt visa sin macho sida utan sprang sin kos så fort de såg att jag satt där med kameran laddad, i min nyinköpta solstol direkt importerad från biafra där de suttit och flätat den i flera veckor.

 


nåväl, jag fick iaf plaska en stund med dom estländska byggarbetarna, som efter stora kommunicationssvårigheter fick heta boris, vladmir och sergej. skit samma, billiga var dom iaf. tHiHi, ThIhI.


poolen står uppe och jag ska ta mig ett kvällsdopp med en good dry martini.


 

idag har annars vart en bra dag med sol och goda drinkar och nu vid dagens slut så känner jag mig lite orange. undrar vad morgondagen bjuder på för färg.


smek väl. på återseende.

Av Laban - 4 juni 2011 16:08

.. hej mina vänner.


Jag har idag spenderat hela dagen ute i solen och har nog allt fått mig lite färg på min annars färglösa kropp och själ. väl ute har man fått fäktas med diverse smådjur som skalbaggar, getingar, humlor, myrir till förbannelse och småbarn. grannarna tittar suktande på mig där jag står i min sexiga outfit och man ser dem klä av mig med blicken, vilket uppskattas till 110%.


jag sitter där i solen, lyssnar på mina fåglar och ska till och ta en dryckes paus och då ser jag till min fasa, bland det värsta jag sett i mitt liv. jag sitter på altanen och märker att en skruv i trädäcket inte är helt i skruvad. det gjorde mig fundersam.


undra vad som kan ha orsakat detta slarv? Titta på bilden så förstår ni min känsla över detta förfall. :O



 

Presentation


.. jag är en über mode medveten människa som ofta åker på konferanser med andra kända bloggare.

Jag bloggar om mode(fashion), inredning(typ gardirner) och sex&kärlek! *tHiHiihh*

annars så gillar jag hEstaR, kIlLar, sMinK, disCOn och att cHatTa... så

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

GB

Omröstning

.. om du var den sista personen i världen, vad skulle du göra då?
 köra mc utan körkort
 peka finger åt polisstationen
 gå mot röd gubbe
 köra för fort
 ladda ner film och musik
 köpa ut alkohol/cigaretter
 flytta utan att göra flyttanmälan
 planka på tunnelbanan
 strunta i att gå till skolan
 eller annat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

blogkeen

labans

Website Translator gadget

Website Translator gadget

Coolt


Ovido - Quiz & Flashcards