Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Laban - 6 juni 2011 19:32

.. hej


jag har väl egentligen inte så mycket nytt att skriva om, heller inga bra bilder att dela med mig utav, som en riktig eliit bloggare ska ha. så jag kanske bara är en light-bloggare, och det känns väl lite sådär.  


jag pratade med en tjej som jag känner sisådär, igår på en chatt, det ena ledde till det fjärde och jag sa att hon var fin som hon är, men till svar, eller den respons jag fick var bara att hon skrattade åt mig och visade inte alls uppskattning utav det jag sa eller känner för henne. det gjorde mig lite ledsen och jag stängde av datorn och gick och la mig och grät mig till sömns. efter det vågar jag inte alls berätta för henne att jag har känslor för henne. jag är rädd för att hon ska behandla mig som den påse skit jag alltid har blivit behandlad som.   


.. jag har iaf påbörjat min nya diet, och det är här mina allt för dåliga bilder kommer in. jag har, i steg 2 påbörjat den diet som, efter steg 1 som inte innehöll någon föda alls. men nu har jag alltså gått över till steg 2 i behandlingen och den är jordnära med kulinariska smaker från djurriket, och i denna denna start av steg 2 så hade jag endast några, för mig, irriterande flugor och en fjäril att tillgå, så jag postar en bild på dagens meal som efter att ha gått från steg 1 och ingen föda alls, verkar faktisk väldigt god.


  som sagt, dåliga bilder


 


nåväl. olusten att skriva är total och inte nog med det, det självdestruktiva beteende som min diet, så röker jag till och med inne en låg dag som denna.


ha en bra dag. hej

Presentation


.. jag är en über mode medveten människa som ofta åker på konferanser med andra kända bloggare.

Jag bloggar om mode(fashion), inredning(typ gardirner) och sex&kärlek! *tHiHiihh*

annars så gillar jag hEstaR, kIlLar, sMinK, disCOn och att cHatTa... så

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

GB

Omröstning

.. om du var den sista personen i världen, vad skulle du göra då?
 köra mc utan körkort
 peka finger åt polisstationen
 gå mot röd gubbe
 köra för fort
 ladda ner film och musik
 köpa ut alkohol/cigaretter
 flytta utan att göra flyttanmälan
 planka på tunnelbanan
 strunta i att gå till skolan
 eller annat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

blogkeen

labans

Website Translator gadget

Website Translator gadget

Coolt


Ovido - Quiz & Flashcards