Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Laban - 5 juni 2011 21:15

.. hej.


jag ville egentligen bara ändra min version om amandas fötter, de är egentligen inte så fula och illaluktande som jag sa i mitt förra inlägg. de är egentligen väldigt fina och som jag i grund och botten själv avgudar väldigt mycket.


för att kompencera för de obehagskänslor som mitt förra inlägg orsakade så tänkte jag lägga ut en bild på hur mina fötter såg ut när jag gick i grundskolan, och detta innan jag plastikopererade mina nuvarande, modellfötter.


 


hej svejs...

Av Laban - 5 juni 2011 11:45

.. hej!


igår var en bra kväll, jag behandlade mig själv som den prinsessa jag är, jag tog mig den tid alla borde ta sig för att ta hand om sina fötter.

studier har visat att ovårdade fötter skapar horribla skilsmässo-sifftor världen runt.

INFO:

*-hela 87% utav alla skilsmässor, ligger ovärdade, illaluktande och fula fötter till grund.


Därför så tog jag mig den tiden för att vårda mina fötter så som sig bör. och resultatet blev slående och jag vaknade imorse upp som en helt ny människa, med nya och bättre förutsättningar. och iklädd en känsla som bör liknas en vid regnbågens ljusare färger, gul. :)


detta inlägg är också tillängnat Amanda, eller mandisen som, vi i våra kretsar kallar henne, en hårdhudad brud med fjällad näsa och total avsaknad av modets oskrivna lagar. en snabb titt på hennes fötter får mig att vilja implodera och vilja självdö långsamt.   



.. nåväl, jag tog hand om mina fötter med stor känsla och precision och jag är nöjd med resultatet, trots att nagellacket är en kopia inköpt på Åhlens för 39kr   .

och som jag kanske nämnt innan så beblandar jag mig egentligen inte med kopir för det är inte glammigt och får ens självkänsla att slå i botten. den som Åhlens har kopierat är Estée Laudier nagellack som har en mjuk och skön pensel, den flyter ut bra och torkar relativt snabbt och har en riktigt snygg flaska, nackdelen är att den är lite dur, så för alla er wannabees, satsa på RÄTT nagellack så är ni helt med i gemet.


jag har alltså målat mina tånaglar med de senaste *inne* färgerna och som vanligt är jag först i världen att lansera dessa färger och modet i det lilla sverige.


 

jag talar till alla när jag säger att TA HAND OM ERA TASSAR, ni ska leva med dom i hela ert liv, om ni inte har turen att råkar åka på kallbrand efter en elakartad förkylning. så är du singel och undrar varför!? ta en titt på dina fötter så har du snabbt svaret!


nu ska jag ut och chilla i den nya poolen och visa mina lösaktiga våp till grannar mina assschyssta, välfilade och ömhändertagna fötter   

 

 


ha en bra dag tjejer.

Presentation


.. jag är en über mode medveten människa som ofta åker på konferanser med andra kända bloggare.

Jag bloggar om mode(fashion), inredning(typ gardirner) och sex&kärlek! *tHiHiihh*

annars så gillar jag hEstaR, kIlLar, sMinK, disCOn och att cHatTa... så

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

GB

Omröstning

.. om du var den sista personen i världen, vad skulle du göra då?
 köra mc utan körkort
 peka finger åt polisstationen
 gå mot röd gubbe
 köra för fort
 ladda ner film och musik
 köpa ut alkohol/cigaretter
 flytta utan att göra flyttanmälan
 planka på tunnelbanan
 strunta i att gå till skolan
 eller annat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

blogkeen

labans

Website Translator gadget

Website Translator gadget

Coolt


Ovido - Quiz & Flashcards